keskiviikko 25. marraskuuta 2009

Muutama joulukortti





Leimailin ja värittelin näitä pieniä joulutähtiä ja kokosin tällaiset kortit.
Tässä on kortti yksinkertaisemmasta päästä.
Alla on kuva kortin keskiosasta.




Tässäpä tumman ruskealle taustapaperille suihkautin Glossy Mistiä ja rypistettyä talouskelmua laitoin päälle. Kuivuttua sitten vielä käytin maskia, tuli tällainen kuvio ;) Kokeiluhommaa...

Alempana on sitten kuva tämän kortin aukeamasta.
Postauksia olen tehnyt hyvin vähän tietsikkaongelmien vuoksi... ongelma jatkuu.......
Mutta, joka ilta olen korttien parissa hääräillyt ja postaamattomia on vino pino.
"Vieraalla" koneella olen parhaillaankin.

5 kommenttia:

AN kirjoitti...

Wau--oletpa sinä ollut ahkerana--hienoja kortteja iso kasa! :)

SannaS kirjoitti...

Kylläpä sitä onkin ahkeroitu, ihania kortteja! Tuo alin on mun lemppari, tosi upea!! =)

Mervi kirjoitti...

Tuo ruskea on mun suosikki hieno kokeilu, ihanaa vintagea, pikkujoulukiireitä piisaa...♥m

Susa kirjoitti...

Kauniita kortteja olet ison kasan tehnyt!!! Ihanuuksia ihan!!!

bigM kirjoitti...

nättejä kortteja kaikki;) mun suosikki on tuo toinen ylhäältä, niin Jouluisen oloinen....