torstai 10. joulukuuta 2009

Talvisia kortteja


Kortissa olevan vintagekuvan olen saanut atc-vaihtojen lisukkeena :).
Embossasin "lunta" valkoisella jauheella vaalean siniselle pohjalle.
Leimaamaani maisemajoulukorttiin olen tumman siniset "kehykset" embossannut kultajauheella. Taustapaperriin töpöttelin sinistä leimaväriä.


Alempi kortti on 3D-kuvalla, vintagetyylinen. Tumman ruskeaan taustapaperiin sumutin vaaleaa Glimmer Mistiä ja rypistetyn talouskelmun alla kuivuttuaan oli valmis. Maaretin ohjeen mukaan tein, ei onnistunut ihan vimpan päälle, mutta ehkäpä joskus??? Kortti on ilman tekstiä, voisi käyttää joulukorttinakin joulutoivotuksen kera.

5 kommenttia:

SannaS kirjoitti...

Voi kun kauniita!!! En pysty edes lempparia valitsemaan, kaikki on niin ihania! =)

AN kirjoitti...

Kauniita kortteja ja pohjasi on ihana--meinasin just laittaa itselleni -mutta empäs laitakkaan :)Minulla lukee vasemmalla puolella Snow effect--klikkaa siitä-sieltä saat lumisateen--

Maaret kirjoitti...

Ihania kortteja kaikki :) Ylimmäisessä todella hyvin onnistunut talvinen tunnelma, keskimmäisen kortin leimakuva aivan huippukaunis ja alimmainen kivasti vintagehenkinen.
Mä en muuten ole koskaan taustapaperille suihkuttanut Glimmeriä, koska on hirmu ohkasta mun mielestä. Mä teen aina pohjat Fabrianon kartongille,tai jollekin muulle, jonka vahvuus vähintään 200g ja sen päälle teen sitten mitä teen, joko suoraan Glimmeriä tai ensin leimailen jotain ja vasta sitten Glimmeriä. Yllättävän onnistuneelta kuitenkin taustasi näyttää, jos todellakin perus skräppipaperin vahvuista tavaraa :):):) Kokeile huviksesi Glimmeri/kelmujuttua kartongin vahvuiselle, tulee kyllä tosi mageita juttuja :)

Kirsi kirjoitti...

Heips. Ihania Vintagekortteja. Sinä osaat luoda kaunista tunnelmaa korteillasi. Tykkään tuosta kun käytät rohkeassti embossausta ja kiiltokuvamaisia kuvia :) Rattoisaa pyhää ja adventtikynttilän lämpöä sinulle.

Maaret kirjoitti...

Kiitos kauniista kommentistasi blogissani! Vielä jankkaan noista pohjista tai oikeastaan vaan selvennän, että teen pohjat aina VALKOISELLE Fabrianolle, jos en aikaisemmin sitä älynnyt mainita:) Ihanaa illanjatkoa sinulle:). Minä se tästä lähdenkin suihkun kautta joulukonserttiin :)